top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

ZJADLIWOŚCI Łódź

Zastanawiałam się w jakie miejsce zabrać Was na początek, noo i zdecydowałam, że ta historia i to miejsce zasługują na początek listy! 😊


Tłusty czwartek i tym samym trzeci tydzień mojego szkolenia w Łodzi. Ach... Cały dzień marzyłam o wegańskim pączku. Zaraz po zajęciach wybrałam się na poszukiwania, byłam w trzech miejscach i nic, a gdy już całkowicie straciłam nadzieję trafiłam do... Zjadliwości, które ocaliły moją ogromną pączkową potrzebę! 💚




Na słynnej ulicy Piotrowskiej 102A, znajdziecie ten uroczy mały lokal. Oczarował mnie klimat tego miejsca, noo i przepyszny smak pączków oraz aromatycznej ziołowej herbaty. Nie wspomnę już o przesympatycznej i uśmiechniętej kelnerce, która sprawiła, że to miejsce było jeszcze bardziej klimatyczne! 💚



Jeśli tylko będę jeszcze w Łodzi, wrócę tam na pewno, ale tym razem nie tylko na deser, ale i na obiad, boo wszystko z menu wygląda taaak smakowicie 🥰




22 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page