top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

'Zielone koktajle dla mam i dzieci' - 365 przepisów

NIe jestem ani mamą, ani dzieckiem, ale koktajle piję każdego dnia! 😊 Jak łatwo się domyśleć, gdy dostałam książkę wydawnictwa PUBLICAT "Zielone Koktajle dla mam i dzieci" w prezencie od razu zaczęłam testować przepisy, które są w środku! A uwaga! Jest ich, aż 365! Dacie wiarę? 🤗



Książka napisana jest przez autorkę znanego bloga Zielone Koktajle. To kolejne wydanie, boo w serii znajdziecie również: "Zielone Koktajle. 365 przepisów","Zielone Koktajle. Detoks. 365 przepisów"oraz"Zielone Koktajle Odchudzające i dietetyczne. 365 przepisów" Jestem pod ogromnym wrażeniem ile pomysłów na przepisy ma autorka! One się po prostu nie kończą! Można miksować i miksować do woli! 🥰



W książce "Zielone Koktajle dla mam i dzieci" znajdziecie mnóstwo inspiracji. Wszystkie przepisy są proste, a ich przygotowanie trwa tylko kilka minut! Każdy z nich to bomba witaminowa, która idealnie sprawdzi się w roli śniadania lub (tutaj zaskoczenie) na imprezie urodzinowej!🎉 Wystarczy otworzyć książkę, aby zobaczyć piękne fotografie! To w jaki sposób koktajle są podawane, noo, ach, coś pięknego! Jako ciotka, śmiało mogę powiedzieć, że moja siostrzenica i siostrzeniec będą zachwyceni, gdy następnym razem mnie odwiedzą, a ja zmiksuję im coś z książki! Będzie kolorowo, pysznie i jeszcze tak ładnie podane 🥰



W tej książce poza kolorowymi przepisami, znajdziecie również kilka przydatnych informacji oraz porad, np. jak uratować niesmaczny koktajl, który blender jest tym idealnym lub nawet dlaczego warto moczyć orzechy przed zmiksowaniem.


A, które przepisy są już moimi ulubionymi? Wiadomo, nie przetestowałam jeszcze wszystkich, ale na ten moment stawiam na: rozgrzewające kakao, starcie w kosmosie, zielony koktajl mocy i kakaowy koktajl śliwkowy.


Nie trzeba odwzorowywać przepisów dokładnie, ale ta książka to super inspiracja! A wszystkie koktajle to idealny sposób, aby przemycić do swojej diety więcej warzyw i owoców. Ja jestem ich ogromną fanką! A książkę śmiało polecam i to nie tylko mamom i dzieciom 😉

11 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page