top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

'Kuchnia wege bogata w białko' - roślinna książka

Kuchnia wege bogata w białko - Robin Robertson, wydawnictwo: Publicat



Noo bardzo chciałam ją mieć! Oj bardzo! Noo i teraz najlepsze: mam ją! Wydawnictwo Publicat było tak miłe, że wysłało mi ją w prezencie 💚 A ja z tej mojej radości chętnie napiszę, jakie mam odczucia, gdy mam już książkę w rękach i w dodatku czuję ten cudowny zapach prosto z druku 😊


Zacznę od tego, że to oczywiście książka z przepisami roślinnymi, a dokładniej 85 wegańskimi przepisami! Tyle pyszności zamkniętych w 192 stronach, opatrzonych pięknymi zdjęciami roślinnego jedzonka 😊 Jak sam tytuł wskazuje, każdy przepis jest bogaty w białko (tutaj mogłabym wstawić jeden z moich ulubionych hasztagów #siłazroślin)



Oczywiście, jako pierwszy wypróbowałam przepis z działu: desery, boo kto mnie zna - ten wie 😉 Noo i przepis, to strzał w dziesiątkę! Łatwy i szybki, dokładnie taki, jak lubię. Fakt, to miał być byduń borówkowy z nasion chia, ale, że miałam akurat maliny, to zastąpiłam owoce i ... Proszę! I tak wyszło pysznie i pięknie!


Desery, to tylko jeden z kilku działów, bo w książce znajdziemy również bowle, dania z piekarnika, sałatki, czy przystawki i przekąski. A teraz uwaga, gwódź programu! WSTĘP!

To nic innego, jak spora dawka wiedzy o sile roślinnych protein. Tutaj dowiemy się również, dlaczego lepiej jeść białko roślinne, niż zwierzęce, przeczytamy o produktach, które mają sporo białka, noo i najważniejsze znajdziemy takie informacje, jak: co to w ogóle jest białko?



Zostałam wegetarianką, gdy miałam 10lat, weganką zostałam wieku 23lat i uwierzcie, pytanie: skąd Ty bierzesz w ogóle białko? Wychodzi mi już bokami 😁 Przerabiałam wszystko: cierpliwie odpowiadałam, zadawałam pytanie: a Ty? Słuchałam wykładów, jak to niszczę swoje zdrowie itd. itp. To co będę robić teraz? Będę zwyczajnie polecać 'Kuchnia wege bogata w białko' boo tutaj jest wszystko co trzeba wiedzieć w temacie roślinnych protein na talerzu 💚

31 wyświetleń2 komentarze

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

2 Comments


elojkonieczna
Jul 13, 2023

To chyba też kupie.

E.

Like
anna_fitandvegan
anna_fitandvegan
Jul 13, 2023
Replying to

Ojej, zdecydowanie polecajka 😍

Like
bottom of page