top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

LOKAL VEGAN BISTRO w Warszawie


Ach i Och! To mój komentarz na temat dania, które zamówiłam! Noo, ale od początku... Przyjechałam do Warszawy na egzamin, noo, ale przecież wiadomo, że weganka nie może wyjechać z miasta w którym się zatrzymała bez odwiedzenia jakiejś super wegańskiej knajpki!



Jak zawsze wpisałam w google hasło 'wegańska restauracja' noo i tak jak przypuszczałam, opcji wyskoczyło sporo! 💚 Czemu, więc padło na Lokal Vegan Bistro? Po pierwsze - lokalizacja! Blisko dworca centralnego, 15 min pieszo, Krucza 23/31 A po drugie - nazwa, a ja bardzo lubię proste i wegańskie nazwy 🌱 boo mam wtedy pewność, że to 100 % kuchnia roślinna!



Dotarłam w porze obiadowej, więc osób było sporo, co oczywiście też mnie cieszy! 😊 Znalazłam miejsce dla siebie, złożyłam zamówienie i poczekałam... Jak na taką sporą liczbę osób w lokalu, to dostałam swój obiad w baaardzo szybkim tempie! Zamówiłam wegański schabowy, ziemniaczki i groszek z marchewką, 32 zł (jak na stolicę i wegańskie jedzenie uważam, że to dobra cena) Smak typowo domowy! Prze-sma-cznie! Noo pycha! A porcja wystarczyła, aby się najeść, ale nie przejść 😉


Zdecydowanie polecajka! Szkoda, że nie miałam więcej czasu, boo chętnie spróbowałabym innych pyszności z menu! 😊 Zupa szczawiowa, spaghetti carbonara, czy roladki seitanowe, też do mnie mówiły!


17 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Commentaires


bottom of page