top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

moje sposoby na relaks bez wychodzenia z domu

Gdybym wykreśliła fragment "bez wychodzenia z domu" to pewnie pisałabym coś o wędrówce, naturze i aktywnościach na świeżym powietrzu, noo ale, że sama narzuciłam sobie temat, to cóż.. będę się już trzymać scenariusza 😉



JOGA

Noo masz! Nikt się nie spodziewał takiej odpowiedzi 😊 Noo, ale tak na poważnie, nic nie poradzę na to, że, wystarczy rozwinąć matę i wejść na nią, aby poczuć się lepiej - fizycznie

i psychicznie. A jeśli jestem już wykończona po całym dniu, to zamiast energetycznej vinyasy stawiam na spokojną i baaardzo relaksującą yin jogę. To styl jogi, w którym zostajemy dłużej w pozycji (2-3min) nasz oddech w tym czasie spokojnie sobie płynie, a nasze ciało cudownie się relaksuje.


MEDYTACJA

wystarczy mi 5 minut na poduszce do jogi, aby odprężyć głowę i uspokoić myśli. Podczas moich medytacji często dodaję ćwiczenia oddechowe. Już po kilku chwilach w ciszy uspokajam swoją gonitwę myśli, relaksuję się i czuję przyjemny spokój w ciele. Gdy medytuję, lubię czuć nastrój, dlatego zapalam pięknie pachnącą świeczkę lub kadzidełka.


MATA DO AKUPRESURY

noo uwielbiam! Uwielbiam to błogie uczucie! Na tym właściwie mogłabym skończyć opis. Dodam tylko, że to tak bardzo mnie relaksuje, że często zdarza mi się na niej zasnąć 😁

Noo i drzemeczka! To oczywiście też relaks, którego nigdy nie odmawiam! A co do samej maty, nie wiem, czemu, ale jakoś tak mam, że wystarczy mi kilka chwil leżenia na małych kolcach, abym poczuła przyjemne uczucie odprężenia... Do tego stopnia, że właśnie zdarza mi się zasnąć.


SERIAL, KOMEDIA, CZY INNE ŚMIESZNOŚCI

balans w życiu to podstawa. Chociaż należę do osób, które odpoczywają aktywnie, to są momenty, gdy jedyne o czym marzę to odpalić Netflixa i śmiać się oglądając odmóżdżające filmy, czy seriale 😊 Tak, wiem, że można tam znaleźć ambitniejsze kino, ale ja już tak mam... Lubię się śmiać i odstresowywać przy śmiesznej komedii.


KUBEK PYSZNEJ HERBATY

Zdecydowanie jestem herbaciarą. Lubię próbować nowych smaków herbat. Lubię to, że jest tak przyjemnie ciepła. Zwyczajnie, lubię usiąść z kubkiem herbaty i zostawić cały, ciężki dzień za sobą. A dodatkowo, gdy jest to herbata z melisą, czy cbd to relaks i spokój odczuwam podwójnie mocno 😉



Myślę, że, gdyby moja kicia jeszcze żyła na pierwszym miejscu postawiłabym przytulasy do Fionka, boo nic tak nie relaksuje, jak mrucząca i mocno wtulająca się kicia 💚 ale buziaki i leżakowanie z Bindi też zaliczam do cudownej formy relaksu 😊


Czy dodałabym coś jeszcze do tej listy? Pewnie tak, boo wszystko zależy od dnia, poziomu zmęczenia, czy nastroju. Raz mam ochotę odpoczywać aktywnie, a raz marzę tylko o tym, aby pójść spać 😊 Najważniejsze w tym całym relaksie jest to, aby słuchać siebie, boo nasz organizm wie najlepiej, co jest dla nas dobre w danym momencie!

21 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page