top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

dlaczego założyłam Patronite?

A co to w ogóle jest ten cały Patronite? To platforma na której można wspierać internetowe twórczynie i internetowych twórców 😊 To tak w wielkim skrócie. Noo, a dlaczego ja zdecydowałam się jakiś czas temu założyć tam swój profil? Już tłumaczę...





Możesz mnie znaleźć na YouTube, gdzie publikuję praktyki jogi oraz krótkie treningi. Możesz też znaleźć mnie na instagramie, gdzie może i jest więcej prywatnych treści, ale jednak staram się, aby były one kreatywne i miłe dla oczu ... Noo i nie ukrywam, to wszystko zajmuje mi sporo czasu i potrzebuję do tego mnóstwo energii 😊


Noo, jasne! Wiem, że nie muszę tego robić, jeśli nie chcę. Tylko, że ja właśnie bardzo chcę i sprawia mi to wielką radość! 💚 I fakt, nawet, gdy nie będę miała wsparcia na Patronite, to nadal będę nagrywać YouTuby i tworzyć treści na Instagrama, czy jak tutaj - na bloga. Jednak nie ukrywam, że z drugiej strony, miło jest zobaczyć, że to co robisz ma sens. To cudowne uczucie widzieć, że Ktoś Cię wspiera i chce więcej Twoich treści w internecie. Patronite to również dodatkowa motywacja dla mnie, aby tworzyć regularnie.



Dla swoich Patronitek i Patronitów przygotowałam prezenty za wsparcie 😊 Można np. raz w miesiącu zrobić ze mną wyzwanie jogowe, a można też otrzymać dostęp do godzinnej praktyki jogi. Wszystko zależy od tego na jaki próg wsparcia się zdecydujemy 😊 Noo tak, wiem, że to jeszcze więcej pracy dla mnie, ale! To takie moje dziękuję w stronę Patronitek i Patronitów i uwierzcie... Sprawia mi to wielką radość! 😍


No i kolejny fakt na dzisiaj - raczej nie osiągnę takiego poziomu, abym mogła pracować wyłącznie w ten sposób na pełen etat, jeżdżąc swoim wymarzonym vanem i nagrywać praktyki jogi z różnych miejsc na świecie... chociaż hej! To byłoby dopiero coś! 💚 Ale dzięki Patronite mogę już np. kupić lepszy sprzęt, aby moje filmy na YouTube były jeszcze lepszej jakości 😉





34 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page