top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

co z tymi postanowieniami na nowy rok? 💫

Lubię słuchać podcastów. Ostatnio tematem przewodnim na wszystkich kanałach, które towarzyszą mi podczas biegania słychać jeden temat: postanowienia noworoczne, czy mają sens, jak w nich wytrwać itp. itd. Noo, a ja cóż, wciąż nie mam długiej listy postanowień na 2024, a uwierzcie mi, jestem osobą, która uwielbia listy 'to do', wyzwania i odhaczania tego co udało mi się już osiągnąć 😊



To od czego zacząć? od wdzięczności! Taak, a ja dalej o tym samym. Wierzcie mi lub nie, ale jeszcze nigdy te słowa wypowiedziane przeze mnie nie miały takiej mocy, jak właśnie teraz. To był dla mnie bardzo ciężki rok (słowo bardzo powinnam zamienić na mniej cenzuralne!) Końcówka roku już w ogóle mnie nie oszczędzała. A jednak, piszę ten post i jestem w stanie wymienić sporo chwil, wydarzeń, rzeczy za które mimo wszystko jestem wdzięczna 💚

2023, dziękuję za cenną lekcję!



A czego w takim razie chcę od nowego roku? cóż...prawda jest taka, że sama już o to zadbam 😊 boo życzę sobie, żeby to był spokojny rok, pełen podróży, odkrywania nowych rzeczy i z nutką rozrywki. Potrzebuję dokładnie tego, czego nie doświadczyłam w 2023 w takich ilościach, jakich potrzebowałam. Noo cóż, gdzieś tam po drodze wszystko się pokomplikowało, ale hej! Pora na nowy rozdział, a nowe zawsze jest lepsze 💚



A, gdybym miała wymienić tutaj błędy, które łatwo popełnić w związku z wytrwaniem w naszych postanowieniach noworocznych to brzmiałyby one tak:


ZBYT AMBITNE CELE: zamiast stawiać sobie wygórowane oczekiwania, warto postawić na realistyczne cele, przykład? "Przebiegnę 100 km w górach w tym roku" noo nie, Anno, zejdź na ziemię! Na ten moment 50 km powinno być osiągalne, biorąc pod uwagę, jak przepracowałaś wcześniejszy sezon, ale na setkę zdecydowanie za wcześnie!


BRAK RÓWNOWAGI ŻYCIOWEJ: nie ma lepszego lekarstwa na życie, niż balans. Nie warto zatracać się tylko w jednej dziedzinie życia. Równowaga między pracą, a życiem prywatnym równa się szczęście.


BRAK AKCEPTACJI BŁĘDÓW: nie unikniemy ich, są częścią rozwoju. Koniecznie musimy dać sobie przestrzeń na popełnianie ich, noo i nie zadręczać się nimi tak bardzo. Chociaż wiem, że to nie jest łatwe zadanie.


PRESJA Z POWODU CZASU: czas nie zawsze działa na naszą korzyść, może czasami nie warto wyznaczać sobie konkretnego terminu na osiągnięcie swojego celu? Może lepiej skupić się na samej realizacji? A nie na szybkości?


Życzę Wam wszystkiego co najpiękniejsze w nowym roku! Dużo usmiechu! boo uśmiech potrafi zmienić wszystko 💚




22 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

コメント


bottom of page