top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

WYZWANIE JOGOWE marzec 2024

Ach, wiem, że mówiłam, że pora na dłuższą przerwę od naszych codziennych wspólnych praktyk na macie, czyt. przerwa od wyzwania jogowego, ale... Noo, właśnie, ale! Dostałam od Was sporo wiadomości, że plan na grudzień i styczeń był taki super, że dzięki temu joga codziennie zagościła w Waszych domach, że czujecie się częścią jogowej społeczności, gdy widzicie w relacjach, że inni też codziennie wchodzą na matę, noo, że nie mogłam przejść obok tych wiadomości obojętnie... Właśnie stworzyłam plan na marzec! 💚 Zasady są takie sama, jak wcześniej. Zostawiam Wam gotowy plan do druku, każdego dnia możecie odhaczać swoją wykonaną praktykę. Zapraszam oczywiście na mojego instagrama, boo każdego dnia rano będę przypominać, która praktyka jest przygotowana na dany dzień. Na moim instagramie pod koniec tygodnia dodaję również grafikę na kolejny tydzień 💫 Wyzwanie jest oczywiście całkowicie darmowe!



Jeśli to wyzwanie ma wywołać uśmiech na chociaż jednej twarzy, to zdecydowanie warto! 😊 To co? Widzimy się na macie? Będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli udostępnicie informacje dalej, gdy zaprosicie do wyzwania swoich bliskich ✨

TUTAJ POBIERZ GRAFIKĘ ⬇️





102 wyświetlenia2 komentarze

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

2件のコメント


agapiecia
2月26日

Dziękuję 💚

いいね!
anna_fitandvegan
anna_fitandvegan
2月26日
返信先

czyli w marcu również widzimy się na macie 💚

いいね!
bottom of page