top of page
  • Zdjęcie autoraanna_fitandvegan

JOGOWE WYZWANIE styczeń 2024 💫

Wyzwanie grudniowe przerosło moje najśmielsze oczekiwania! Serio! Brakuje mi słów, aby wyrazić, jak bardzo jestem wdzięczna za wszystkie relacje, udostępnienia i piękne wiadomości odnośnie grudniowego wyzwania! 💫 Dziękuję! za Waszą energię i zaufanie! 💚


Noo, cóż, kiedy pod koniec wyzwania otrzymałam kilka wiadomości z prośbą o kontynuację wyzwania w styczniu, nie mogłam odmówić! 😊 Ba! Bardzo się ucieszyłam! Noo i tym sposobem przedstawiam Wam kolejną grafikę na nowy miesiąc 😊 Możecie ją oczywiście pobrać i odhaczać wykonaną jogę w danym dniu, to taka dodatkowa motywacja. Zachęcam również do śledzenia mnie codziennie na instagramie, bo tam każdego dnia przypominam, którą praktykę mamy dzisiaj w planie.

To co? Do zobaczenia na macie! 💫


GRAFIKA DO POBRANIA ⬇️:



Będzie mi również bardzo miło, jeśli odwiedzisz mojego Patronite. To miejsce, gdzie możesz wesprzeć moją internetową twórczość. Swoją drogą w zamian czekają na Ciebie prezenty, np. dodatkowe praktyki jogi, których nie znajdziesz na moim YouTube, boo to takie specjalne podziękowanie dla wspierających mnie osób. Nie ma co ukrywać, każde wsparcie to pokazanie mi, że to co robie ma sens! 😊 Dziękuję!



76 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page